BioAlgarb

Salutacions a tots.
Hem creat aquest blog amb la intenció de facilitar-los informació sobre les nostres investigacions relacionades amb el canvi climàtic i tot el que afecta el medi ambient, per això farem enquestes, entrevistes, un Panell verd, que mantindrem actualitzat perquè puguin veure i fer comentaris.


Alumnes Diversificació IES Algarb 2013/2014


jueves, 1 de diciembre de 2011

Cada vegada ho tenim més difícil?
No se, si alcas sira que hens ho posam nosaltres molt difícil, ja ho donam tot per perdut al mínim canvi al món.
Plujes torrencials on no hi hauria d'haver, plujes àcides quan no tindrien ni que existir, animals d'altres climes que apareixen on no haurien de ser...

Si, necessitem un canvi, necessitem mentalitzar-nos, pero fer-ho JA! no volem un mon brut, ja es bastant fastigós amb tots els problemes socials peró ara no toca parlar d'aixó, ara parlam del demà, d'un demà que encara no existeix, s'un demà negre o verd...
Tots volem un món millor peró ningú no fa res...Total jo no faig res, que fasca aquell d'allà alguna cosa...NO!!
Tenim que actuar tots! Actuar tots units i fer-ho ja! Pero fer-ho tots junts, per un mateix motiu....salvar el planeta.
Hi han països que encara no estan mentalitzats del canvi climatic. Per qué? Està clar, es el motiu de sempre, no els convé.
Que ells no facin res, el seu  país està acabat i a mi no m'importa, ells voran. A mi m'importa el meu i qualsevol altre país que vului ajudar i fer alguna cosa per salvar-se. Un país que no l'importa el planeta perque un tros de paper el te agafat pels.... Enfí que no em penso preocupar d'ells.
Jo voto per unir-nos tots i ficar el nostre granet d'arena pel planeta.
Algú més?

No hay comentarios:

Publicar un comentario